måndag 7 februari 2011

I've got sunshine

Kanonvädret fortsätter här nere i Rom! Idag var det 20 grader ute, så med andra ord vart det inte många knop gjorda. Jag tog en sovmorgon (skräll) och sedan gick jag ut och la mig på en gräsplätt utanför kyrkan och solade. Helt sjukt att italienarna fortfarande har jacka på sig! På vägen dit gjorde jag dock ett "pitstop" och köpte med mig lite lunch, en flaska vatten och en lion fick det bli! Ute på gräsplätten träffade jag dock på mina värsta fiender, brännässlorna! Råkade bränna till hela benet när jag satt där och dinglade med mina spiror!

Picknick!

Nu håller vi på att göra oss i ordning för vi ska iväg och kolla på det näst bästa fotbollslaget i Rom enligt Helmer. Vi ska nämligen kolla på Atlético Roma - Foligno. Dom spelar i "Lega Pro 1" så det ska bli intressant att se vilken klass dom håller!

Arrivederci

2 kommentarer:

  1. oj så dåliga dom var, kanske kan lazio konkurrera om andraplatsen i staden? eller nej nu tog jag fan i! ;)

    SvaraRadera