fredag 21 januari 2011

Promenad

Idag släppte Helmer & Malin ut mig på stan för första gången helt ensam, hur dom nu vågade det?! Helmer skulle köpa skor och jag skulle klippa mig så vi gick skilda vägar! Annars brukar man inte behöva tänka på vart man går för Helmer kan alltid vägen, men nu fick man ju lov att tänka efter lite! Det var ju tur dom tvingade på mig en karta innan jag gick i alla fall, för den behövdes till slut kan jag ju säga...

Hur som helst kom vi hem både tomhänta och oklippta! Footlocker var stängt för Helmer och när jag yrade runt lite små vilse på stan så hittade jag ingen ledig stol hos någon frisör!

Ikväll blir det lugnt verkar det som, vi har varit ut så mkt i veckan! Blir en dusch nu och kanske ta nån bärs och se en film här hemma! Imorgon är det ju Roma - Calgari!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar