söndag 16 januari 2011

Första helgen!

Då var första helgen snart passé, och nu får ni hålla i er, vi har inte vart ut på krogen än!
Men det har vart ganska skönt, jag har vart så jävla trött. Jag börjar känna mig gammal.
I fredags vart det dock lite vin & chicago, en mysig och tillslut snurrig hemmakväll.

                                                 Malin börjar bli en vindögd chicagospelare

Sen har jag hunnit läst ut boken, El Choco. Den handlar om en svensk kille som hamnar i bolivianskt fängelse. Nu ska jag inte avslöja något men boken rekomenderas i alla fall. I brist på läsning nu har jag nu börjat kolla på Californication som Malin & Helmer hade med på sin hårddisk, verkar vara bra grejer det med!

                                                                        El Choco

Idag har jag även tagit tag i min pokerkarriär efter en veckas semester. Det var ju så jag hade tänkt att jag skulle tjäna pengar under min vistelse här och det har börjat hyfsat! Det kommer bli mest att jaga bonusar och jag har börjat idag, ska spela 400 sit'n'goes.

                                                          ladonnola har entrat pokerscenen

Idag har ju även AS Roma spelat, och det gick ju inte obemärkt förbi i lägenheten. Roma vann och det var väl bäst för husfriden, ni skulle sett Helmers segervrål!

Ciao!

1 kommentar: