torsdag 13 januari 2011

Morgonstund har guld i mund?

Vaknade tidigt ännu en gång, vet inte vad som hänt men har börjat vakna så rackarns tidigt! Vaknar en del om nätterna, nog för att det är lite lyhört men jag brukar ju sova som en stock. Den här morgonen var det ändå försvånansvärt nåra ambulanser man hörde, men det var en granne som spydde hörde jag, nån som festade lite hårt på krogen? Drömmer gör jag som fan också, men det brukar jag ju göra. Det brukar bli en massa konstiga saker, men det är ju alltid spännande och drömma!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer men Helmersson och Malin ska och hälsa på Totti i alla fall. Får se om man hakar på!

                                                                   Francesco Totti

1 kommentar:

  1. Härligt att du blivit morgonpigg,tidsskillnaden går nog inte att skylla på :)Gött att du har det bra. Kram

    SvaraRadera