måndag 24 januari 2011

Buon giorno!

Då har ännu en helg passerat i den eviga staden! Den spenderades åter i lugnhetens tecken, det fick helt enkelt bli så efter veckans festligheter, sen har vädret inte varit något vidare!

Men i lördags tog vi oss till Olimpico i alla fall och såg på Roma - Calgari. Det var fruktansvärt kallt så jag slog till på ett par handskar innan matchen och det är nog det bästa köpet på länge! Matchen slutade hur som helst 3-0 till Roma så det var glada miner i lägenheten på kvällskvisten efter vi hade tinat upp!

AS Roma - Cagliari calcio

Igår, söndag, tog vi sovmorgon! Sen vart det filmmys, vi såg på Solsidan, Jurassic Park 2 & Dinner for schmucks. Den sistnämda var riktigt rolig och Solsidan levererar som vanligt, Jurassic Park behöver vi inte prata om, det är en klassiker! Det är dock lite synd om Malin som ständigt blir nedröstad när hon föreslår Skönheten & odjuret, men nån dag kanske!

Sen har jag pratat med Mamma, Jennie, Linus, Mormor & Morfar på skype! Riktigt roligt att se alla igen, jag saknar er!

Om någon vill lägga till mig på skype heter jag : bajenrobin


Ciao!

2 kommentarer:

  1. Låter som en skön helg :)det va underbart att se och höra dig på skype..vi saknar dig! sköt om dig nu..

    SvaraRadera
  2. Vill bara instämma att jurassic park är en klassiker. Jag vill nog sticka ut Håkan och påstå att det kan vara en av dem bästa filmerna alla kategorier :) grattis till kassatillskottet! Jag tycker det är bra att du sakta Ken säkert håller på att konvertera och bli en giallorossa :) vi ses till hemmaderbyt!

    Mvh Agon

    SvaraRadera