tisdag 12 april 2011

Sevilla

Det får bli en snabb-blogg denna gång!

Har kommit fram tillslut efter att båda flygen vart lite försenade. Men man ska ha tur att de blev så lite "försenat" om man kollade på andra flyg! Hotellet jag hade bokat var riktigt jäkla stekigt! Kanonfräscht! Dock lite tråkigt att alla översittare som bor här ska kolla så snett på en! Jävla slipsnissar :)

Det har självklart hänt en massa roliga och konstiga grejer när jag är ute ensam och röjer, men det får vi ta en annan gång! Självklart glömde jag sladden till kameran i Rom också, så bilder får dröja!

Nu ligger jag i alla fall och återhämtar mig i badet. Fyfan va skönt det är! Med som sällskap har jag en flaska skumpa från minibaren, vi kompleterar varran perfekt jag och skumpan, vi är som gjorda för varandra!

Nu får ni hålla tummarna för mig ikväll så kommer det en update imorgon!

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar