söndag 17 april 2011

Passar på....

....att blogga lite medans jag har internet!

Internet funkar väldigt sporadiskt här nere. Ville bara posta ett levnadstecken här från Sevilla!

Dagen har mest bestått av sol, bad och läsning. Tyvärr så skenade den fina bruna nyansen jag skaffat mig över till ILLRÖD efter jag kommit upp på rummet... attans! Jag som faktiskt trode att jag hade blivit brun...

Så var det ju "El classico" idag också, och det får man ju inte missa! Så jag gick till hotellbaren där jag kollade in "classico't" (Real Madrid - IBF Barcelona). 1-1 slutade det, dock inte helt rättvist då Real var det klart bättre laget! Att se Barcelona spela fotboll är som att kolla på när någon spelar på ett ljudlöst piano, fotbollsdödare!

Efter matchen skulle det uppträda ett spanskt band, så jag stannade kvar för att kolla in om dom var något att hänga i granen! Och när dom körde igång blev det ett jäkla hålligång! Fyfan vilken rythm spanjorer har, dom klappade och stampade som om det skulle vara hundratals av trummisar där inne i baren. Fast i själva verket var det kanske 40-50 spanjorer (och en svensk) med bara händerna som redskap. Otroligt.

Lite fattigt inlägg men jag får se till att blogga ordentligt när jag kommer hem till Rom!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar