onsdag 30 mars 2011

Zoo!

Det har vart väldigt lugnt här i Rom sedan vi kom hem från Florens! Jag har inte gjort så mycket alls om jag ska vara helt ärlig! Man kan tycka att det är slöseri med tid, men ibland måste man få softa!

Hur som helst har jag i alla fall varit på Zoo i veckan! Det var strålande väder ute den dagen så jag tog en promenad, och helt plötsligt kom jag på att jag ville dit och kolla på djuren! Helt klart en av dom roligaste grejerna jag gjort i rom, ärligt!

Inne på Zoo:et var jag helt ensam, nästan i alla fall! Nog för att det var lågsäsong (25grader och sol) så trode jag att det skulle vara lite mer folk. Men det tackade jag för då man slapp trängas, och om man skulle bli nödig var alla 100 toaletter lediga, perfekt!  

En palm, eller nått? Den är iaf tll dig syrran, jag vet att du gillar palmer!

"Vafan! Nu är det nån jävel som använder min benprotes som drinkpinne igen"

Här ligger jag och ödlar mig lite

Tagna på bar gärning!

En ål? En muräna? En Ålräna?

Kss kss kss

Simba & Nala 15 år senare

En Hippopo... En hippopotatopo...Nej en Hippopotamus

Ännu en ödla

Viktigt att pose'a från sin bästa sida!

Har du tvålen sett tvålen?

Ni skulle hört hur han snarkade!

En till krokodil som blivit räddad från Crocodile dundee

Här sitter vi och lapar sol på ljugarbänken


Träffade på en släkting där också

Jag bjuder på den

3 kommentarer:

  1. Finfina bilder :) särskilt den sista ;-)
    Kramar från Moster

    SvaraRadera
  2. du är rolig du! :D tack för palmen, kan du ta med den hem? ;) <3

    SvaraRadera
  3. Vincenzo Ciolina4 april 2011 kl. 17:59

    ge tillbaks hans benprotes!

    SvaraRadera